Betűméret: A A A

GYIK

Adminisztrátori kliens felület

A menü nehezen átlátható, a funkciók többségét nem is használom, lehet ezen javítani?

A programban a Neptun logóra kattintva jobb egérgombbal válassza a “Menüszerkesztő” menüpontot, itt beállíthatja az egyes funkciók láthatóságát, sorrendjét illetve színeket és ikonokat is hozzárendelhet a menüpontokhoz.

A listák rendezetlenül jelennek meg, minden alkalommal meg kell adnom, mely oszlop szerint legyen rendezve, lehet a beállítást menteni?

A lista fejlécének adott oszlopára kattintva le lehet rendezni a listát, majd a fejléc feletti szürke részre kattintva jobb egérgombbal az “Oszlopbeállítások mentése saját részre” menüpontot válassza ki.

A szűrések nehezen átláthatók, hogyan tudom ABC sorrendbe állítani őket?

A szűrések (lekérdezések) felületen a fejlécre kattintva ABC sorrendbe rendezi a program a szűréseket.

Hallgatói WEB

Honnan tudhatom meg, milyen időszakok vannak beállítva a Neptunban?

Információ/Időszakok menüponton keresztül, vagy a Neptun Portál Információk/Tanulmányi információk/Időszakok menüponton keresztül

Hogyan lehet rendezni a tárgyak listáját?

Kattintson a rendezendő oszlop fejlécére.

Vizsgajelentkezési időszakban nem jelennek meg a vizsgaalkalmak.

Ennek több oka lehet, de leggyakrabban a probléma az, hogy több kurzus létezik a tárgyból, és nem arra a kurzusra van kiírva a vizsga, amit Ön felvett vagy a tanszék még nem rögzítette a Neptun Rendszerben az adott vizsgaalkalmat.

A menüpontok össze-vissza jelennek meg, mit tegyek?

Sajnos némely színséma (téma) alkalmazásakor egy-egy verzióban a menü “széteshet”. Ilyenkor keressük meg a szövegben a “Saját adatok”, majd a “Beállítások” linket, s a “Témák” részben állítsa át “Kék”-re.

Orvoslátogatás alkalmával “piros jelzést” kaptam, hallgatóként azonban biztosított vagyok!

Elsősorban ellenőrizze le személyes adatait a Neptun Rendszerben, különös tekintettel a TAJ számára. Amennyiben az adatok helyesek voltak, valószínűleg a Felsőoktatási Információs Rendszer (FIR) felé lejelentett adatai valamilyen oknál fogva nem jelennek meg az OEP rendszerében. Ilyen esetben azt javasoljuk, kérjen iskolalátogatási igazolást a tanulmányi osztályon, majd ezzel keresse fel az OEP-et ahol átállítják a státuszát.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?

Ügyfélfogadási időben keresse fel a tanulmányi előadóját.

Kihez kell fordulnom, ha problémába ütközök a Neptun használata közben?
  • Amennyiben egy adott tárgygyal van gond az oktató tanszéket keresse fel,
  • Amennyiben a Neptun használatával kapcsolatosan általános kérdése van, a tanulmányi előadóját,
  • Amennyiben a renszer nem elérhető vagy “Server Error” hibaüzenetet kap, a Neptun Csoport informatikusait