Gazdálkodás támogató osztályvezető: Tancsa Zoltán
Gazdálkodás Támogató Osztály
Támogatási-pályázati Csoport
- a beérkezett támogatási, pályázati bevételek, előlegek könyvelése,
- PST kód és pénzügyi központ létrehozása a SAP rendszerben a szervezeti egységek igénylése alapján, támogatások egyedi nyilvántartása céljából,
- keretképző szabály létrehozása,
- pályázatok, támogatások költségterv szerinti keret nyitása a SAP rendszerben,
- keretátcsoportosítások végrehajtása a pályázatok, támogatások kereteinek költségnemei között a projekt gazdasági vezetője kérésére a támogatási szerződésben meghatározott lehetőségek szerint,
- pályázatok, támogatások terhére a PFB által meghatározott általános költség könyvelése,
- elfogadott elszámolások alapján a kötelezettségek átkönyvelése bevételi főkönyvi számlákra, korábbi eredményszemléletű bevételek (elhatárolások) feloldása,
- támogatásokhoz kapcsolódóan felhatalmazó levelek készítése,
- támogatási szerződések kezelése, nyilvántartása,
- OTKA EPR rendszerben új pályázatok jóváhagyása Intézményi pénzügyi referensként,
- a pályázatok, támogatások elszámolásainak egyeztetése a SAP rendszerben,
- adatszolgáltatásokhoz adatok biztosítása,
- leltárkészítési feladatok leltározási ütemterv szerint,
- támogatásokkal és pályázatokkal kapcsolatos bevétel és költségelhatárolások könyvelése,
- könyvvizsgálattal kapcsolatos adatszolgáltatás dokumentumainak előkészítése,
- ellenőrzött adatot ad az Egyetem beszámolójához, adatszolgáltatásaihoz a kért formában és tartalommal, hogy az határidőre teljesíthető legyen.
Koordinációs Csoport
- adatszolgáltatások elkészítése (PM, MNB, OKFŐ, NEAK, OTP),
- eseti adatszolgáltatások elkészítése,
- OSAP statisztikák elkészítése, ellenőrzése
- külső és belső ellenőrzések elvégzése, összefogása,
- havi, negyedéves, éves zárás ellenőrzése,
- éves beszámolóhoz kapcsolódó feladatok elvégzése:
- főkönyvi egyezőség biztosítása
- leltárak összeállítása,
- beszámoló összeállítása,
- könyvvizsgálattal kapcsolatos adatszolgáltatás dokumentumainak előkészítése, kontrollja,
- napi likviditás kezelése,
- megrendelés állomány figyelemmel kísérése,
- tagi kölcsön elhatárolás könyvelése
- elhatárolások kontrollja,
- főkönyv ellenőrzése,
- tagi kölcsönök kezelése,
- transzferár nyilvántartással kapcsolatos feladatok,
- az igazgatóságot érintő informatikai és egyéb fejlesztési feladatok összefogása,
- szabályzatok véglegesítésére javaslattétel,
- munkabértartozás ellenőrzése, egyeztetés,
- munkabalesetből eredő fizetési kötelezettségek koordinálása,
- személyi juttatásokon kívüli adóbevallások előkészítése, benyújtása, könyvelése, utalásra való előkészítése,
- adóval kapcsolatos könyvelési és egyeztetési feladatok (NAV, önkormányzatok),
- járulékok egyeztetése,
- NAV online fejlesztésével kapcsolatos ellenőrzési feladatok,
- NAV ellenőrzésekhez adatszolgáltatás,
- vámeljárásokkal kapcsolatos fizetési kötelezettségek koordinálása,
- céltartalék képzés, feloldás, nyilvántartás
- kártérítések kifizetésével kapcsolatos feladatok,
- megtérítendő perköltségek kezelése,
- költségpótló járadékok utalásának indítása, nyilvántartása,
- szakértői előlegek könyvelése, utalás indítása
- munkabalesetek könyvelése, utalás indítása
- eljárási díjak (MOKK) utalásának előkészítése
- új OTP üzleti kártyák igénylése,
- üzleti kártyák szerződésével kapcsolatos feladatok,
- OTP és MÁK szerződések kezelése,
- szerződések szkennelése, irattározása, SAP egyezőség megteremtése.