Gazdálkodás támogató osztályvezető: Tancsa Zoltán

Gazdálkodás Támogató Osztály

Támogatási-pályázati Csoport
  • a beérkezett támogatási, pályázati bevételek, előlegek könyvelése,
  • PST kód és pénzügyi központ létrehozása a SAP rendszerben a szervezeti egységek igénylése alapján, támogatások egyedi nyilvántartása céljából,
  • keretképző szabály létrehozása,
  • pályázatok, támogatások költségterv szerinti keret nyitása a SAP rendszerben,
  • keretátcsoportosítások végrehajtása a pályázatok, támogatások kereteinek költségnemei között a projekt gazdasági vezetője kérésére a támogatási szerződésben meghatározott lehetőségek szerint,
  • pályázatok, támogatások terhére a PFB által meghatározott általános költség könyvelése,
  • elfogadott elszámolások alapján a kötelezettségek átkönyvelése bevételi főkönyvi számlákra, korábbi eredményszemléletű bevételek (elhatárolások) feloldása,
  • támogatásokhoz kapcsolódóan felhatalmazó levelek készítése,
  • támogatási szerződések kezelése, nyilvántartása,
  • OTKA EPR rendszerben új pályázatok jóváhagyása Intézményi pénzügyi referensként,
  • a pályázatok, támogatások elszámolásainak egyeztetése a SAP rendszerben,
  • adatszolgáltatásokhoz adatok biztosítása,
  • leltárkészítési feladatok leltározási ütemterv szerint,
  • támogatásokkal és pályázatokkal kapcsolatos bevétel és költségelhatárolások könyvelése,
  • könyvvizsgálattal kapcsolatos adatszolgáltatás dokumentumainak előkészítése,
  • ellenőrzött adatot ad az Egyetem beszámolójához, adatszolgáltatásaihoz a kért formában és tartalommal, hogy az határidőre teljesíthető legyen.
Koordinációs Csoport
  • adatszolgáltatások elkészítése (PM, MNB, OKFŐ, NEAK, OTP),
  • eseti adatszolgáltatások elkészítése,
  • OSAP statisztikák elkészítése, ellenőrzése
  • külső és belső ellenőrzések elvégzése, összefogása,
  • havi, negyedéves, éves zárás ellenőrzése,
  • éves beszámolóhoz kapcsolódó feladatok elvégzése:
    • főkönyvi egyezőség biztosítása
    • leltárak összeállítása,
    • beszámoló összeállítása,
  • könyvvizsgálattal kapcsolatos adatszolgáltatás dokumentumainak előkészítése, kontrollja,
  • napi likviditás kezelése,
  • megrendelés állomány figyelemmel kísérése,
  • tagi kölcsön elhatárolás könyvelése
  • elhatárolások kontrollja,
  • főkönyv ellenőrzése,
  • tagi kölcsönök kezelése,
  • transzferár nyilvántartással kapcsolatos feladatok,
  • az igazgatóságot érintő informatikai és egyéb fejlesztési feladatok összefogása,
  • szabályzatok véglegesítésére javaslattétel,
  • munkabértartozás ellenőrzése, egyeztetés,
  • munkabalesetből eredő fizetési kötelezettségek koordinálása,
  • személyi juttatásokon kívüli adóbevallások előkészítése, benyújtása, könyvelése, utalásra való előkészítése,
  • adóval kapcsolatos könyvelési és egyeztetési feladatok (NAV, önkormányzatok),
  • járulékok egyeztetése,
  • NAV online fejlesztésével kapcsolatos ellenőrzési feladatok,
  • NAV ellenőrzésekhez adatszolgáltatás,
  • vámeljárásokkal kapcsolatos fizetési kötelezettségek koordinálása,
  • céltartalék képzés, feloldás, nyilvántartás
  • kártérítések kifizetésével kapcsolatos feladatok,
  • megtérítendő perköltségek kezelése,
  • költségpótló járadékok utalásának indítása, nyilvántartása,
  • szakértői előlegek könyvelése, utalás indítása
  • munkabalesetek könyvelése, utalás indítása
  • eljárási díjak (MOKK) utalásának előkészítése
  • új OTP üzleti kártyák igénylése,
  • üzleti kártyák szerződésével kapcsolatos feladatok,
  • OTP és MÁK szerződések kezelése,
  • szerződések szkennelése, irattározása, SAP egyezőség megteremtése.