Központi Adminisztráció (KAD)
A szerteágazó igazgatósági központi adminisztrációs feladatok magas szintű ellá-tása, a belső szolgáltatási szint és a hatékonyság fenntartása. Front és back office feladatokra bontva az Igazgatóság működését, támogató központi adminisztratív és ügyviteli feladatrendszer ellátása, képzett vezetői asszisztencia biztosítása a fő-osztályvezetők részére, klasszikus office-management működtetése, digitalizáció és folyamat- valamint szoftverfejlesztés és rendszer integráció. Beszerzési folya-mat központosított működtetése. Belső kommunikációs folyamatok ellátása. Klasszikus HR tevékenységekkel történő működéstámogatás: toborzás, kiválasz-tás, beillesztés, exit-program, képzés management, családbarát-egyetemhez köt-hető résztevékenységek és kommunikáció, védőfelszerelés, munkaruha admi-nisztráció. Értékes eszköz kölcsönzés és nyilvántartás. Igazgatósági munkaeszköz és software beszerzés és gazdálkodás