TÁJÉKOZTATÁS
az Egyetem valamennyi szervezeti egység vezetőjének és gazdasági koordinátorának
Tájékoztatom, hogy 2024. november 1-től hatályba lépett az új Selejtezési Szabályzat (továbbiakban: szabályzat), amely szerint a selejtezéshez szükséges ZEBRA Android eszközök használata kötelezően bevezetésre került.
Jelen tájékoztató megjelenésétől a selejtezési eljárás előkészítése és lefolytatása is a szabályzat szerinti eszköz használattal történhet.
Kérem, hogy a szervezeti egységek gazdasági ügyekért felelős munkatársai a selejtezendő vagyonelemek vonalkódjának beolvasásához szükséges ZEBRA eszközök igénylését a vagyon@semmelweis.hu e-mail címre küldjék meg. A Vagyongazdálkodási Igazgatóság (továbbiakban: VGI) átvételi elismervény ellenében adja ki az eszközöket az igénylő szervezeti egység részére, amelyet a selejtezés megtörténte után vissza kell szolgáltatni a VGI részére.
A ZEBRA eszközök használatával kapcsolatban az Informatikai Alapinfrastruktúra és Kiemelt Alkalmazások Igazgatósága SAP Üzemeltetési Osztályán belül Lovasné Bodnár Tünde (mobil: +36 20 825 0569) modulgazda és Tóth-Palócz Henrietta (mobil: +36 30 877 126) SAP üzemeltetési koordinátor tud, akár helyszíni támogatást is nyújtani.
A helyszíni selejtezésnél a Vagyongazdálkodási Igazgatóság részéről Hegyesiné Vámos Adrienn (mobil: +36 20 670 1191) selejtezési koordinátor áll rendelkezésükre.
A ZEBRA eszköz selejtezésre vonatkozó részletes leírását a Felhasználói Kézikönyv 4. fejezete tartalmazza, amely az alábbi linken érhető el:
https://semmelweis.hu/informatika/files/2024/11/SE-Eszkozleltar-Felhasznaloi-kezikonyv_v2_2.pdf
Támogató együttműködésüket ezúton is köszönöm.
Budapest, 2024. november 20.
Tisztelettel:
Ádám Éva
pénzügyi és vagyongazdálkodási főigazgató