Összefoglaló Tájékoztató
A Semmelweis Egyetem (1085 Budapest, Üllői 26.), a továbbiakban Kiíró, az állami vagyonnal való gazdálkodásról szóló 2007. évi CVl. Törvény, illetve az állami vagyonnal való gazdálkodásról szóló 254/2007. Korm. rendelet alapján üzemeltetésre (bérbeadásra) Egyfordulós nyilvános pályázatkeretében meghirdeti az Egészségtudományi Kar, 1088. Budapest, Vas u 17. szám alatti, összesen 235,6 m2 területű, konyha, munkahelyi étterem- büfét.
Ajánlatok beadásának módja: Ajánlatok beadásának módja: A pályázati ajánlatokat magyar nyelven, személyesen, illetve meghatalmazott útján lehet benyújtani, úgy hogy az ajánlat a benyújtás határidejének lejárta előtt a Kiíróhoz megérkezzék. Az ajánlatot 1eredeti és 4 másolati példányban, valamint egy darab, minden benyújtott dokumentumot elektronikusan (PDF formátumban) tartalmazó CD/DVD lemezen elektronikusan kell benyújtani. A nyomtatott Ajánlatokat előlappal, oldalszámokat is tartalmazó tartalomjegyzékkel ellátva, folyamatos oldalszámozással, minden oldalon cégszerűen aláírva, roncsolásmentesen megbonthatatlan módon kötött vagy fűzött formában, egy darab, zárt, roncsolásmentesen nem nyitható – zárt borítékban vagy dobozban kell benyújtani. A csomagoláson (boríték/doboz) külső feliratban szerepelni kell:
,,Ajánlat – a Semmelweis Egyetem vagyonkezelésében álló Egészségtudományi Kar Vas u. 17. alatti oktatási és irodaépület üzemi étterem és büfé üzemeltetése _ csak az ajánlattételi határidő lejártakor hivatalos eljárás keretében bontható fel!” felirattal.
A csomagoláson más nem szerepelhet.
Az ajánlattevő az ajánlattételi határidő lejártáig módosíthatja, visszavonhatja ajánlatát.
Az ingatlan megtekintésének időpontja: 2011.augusztus 15., 10.00 óra. Találkozó helyszíne: 1088
Budapest, Vas u. 17., ETK épület főbejárata.
Bérbeadási feltételek: A Kiíró 3 éves határozott időtartamra kíván bérleti szerződést kötni, a pályázati dokumentációban foglalt bérleti szerződés alapján. Bérlő az üzemeltetést akkor kezdheti meg, ha a szükséges hatósági működési engedélyt megszerezte.
Kiíró a bérleti díjat minimum 200.000,- Ft/hó összegben köti ki, amely az ÁFA szempontjából adómentes. A bérleti díjat minden hónap 10-ik napjáig kell Kiíró részére megfizetni, mely minden, szerződéskötési évforduló során felülvizsgálatra kerül, és legfeljebb a KSH által közzé tett előző évi inflációs ráta mértékével emelkedik.
Ajánlat Érvényességi feltételei:
1. Ajánlattevő a dokumentációt megvásárolta,
2. az ajánlatot a Pályázati Felhívásban meghatározott határidejéig és helyen, az előírt formában nyújtották be,
3. Tartalmaz Nyilatkozatot arról, hogy az Ajánlattevő a részvételi és szerződéses feltételekben meghatározottaknak maradéktalanul eleget tesz, ennek alapján, a Kiíró által a Pályázati dokumentáció részeként rendelkezésre bocsátott szerződéstervezetet a pályázati ajánlat beadásával egyidejűleg, további feltételek támasztása nélkül, kitöltve, elfogadólag aláírva a meghatározott Mellékletekkel együtt benyújtja,
4. az Ajánlattevő igazolja, illetve közjegyző előtt okiratban nyilatkozik, hogy vele szemben a Pályázati dokumentációban meghatározott kizáró okok nem állnak fenn,
5. az Ajánlattevő benyújtja a műszaki alkalmasságát igazoló, a Pályázati dokumentáció szerinti adatokat, iratokat, nyilatkozatokat, igazolásokat,
6. az Ajánlattevő részéről csatolásra kerülnek az alábbi iratok:
(a) Ajánlattevő cégjegyzésre jogosult képviselője/képviselői aláírási mintájának/címpéldányának eredeti példánya/hiteles másolata;
(b) Ajánlattevő nyilatkozata arról, hogy mely pénzintézeteknél, mely számlaszámon bonyolítja pénzforgalmát, valamennyi, a Pályázati dokumentációban, illetve Cégkivonatában, internetes honlapján, cégjegyzésében illetve hivatalos cégközlönyben megadott összes bankszámlá(i)ra vonatkozóan csatolni kell a pénzforgalmi számlát kezelő pénzintézeti nyilatkozatot, a Pályázati dokumentáció 6. (c. 2) pontban meghatározott tartalommal;
(c) Ajánlattevő nyilatkozata
(c.1) az időközben megszüntetett számláiról (amennyiben nincs megszüntetett számla, akkor az erről szóló nyilatkozat), valamint
(c.2) pénzintézeti igazolást arról, hogy volt-e 30 napot meghaladó sorban álló tétel bármely bankszámlán, beleértve a megszüntetett számlákat is, 2011. 01. 01.-től a jelen pályázati felhívás megjelenésének napjáig,
(d) 30 napnál nem régebbi, teljes körű köztartozás mentességre vonatkozó hatósági igazolást,
(e) Budapest közigazgatási határán belül az Ajánlattevő által működtetett vendéglátó kiskereskedelmi egység (büfé, üzemi munkahelyi melegkonyha vagy más hidegkonyhai termelőüzem) igazolt üzemeltetési referencia bemutatása,
(f) Az Ajánlattevő által a szerződés teljesítésébe bevonni kívánt legalább 1 fő vonatkozásában a
vendéglátóipari végzettségét igazoló oklevél másolatát, illetőleg a személyzet vonatkozásában a szakmában eltöltött legalább három éves gyakorlat igazolását,
7. közös ajánlattevők ajánlattétele esetén csatolni kell az Ajánlattevők együttműködéséről szóló, cégszerűen aláírt megállapodást, valamint az Ajánlattevőknek nyilatkozniuk kell cégszerű aláírással ellátott nyilatkozatban arról, hogy a Bérleti Szerződés teljesítéséért egyetemleges felelősséget vállalnak.
Ajánlati kötöttség az ajánlattételi határidő lejártának napját követő 60 nap. Ajánlatok bontása az ajánlattételi határidő lejártának napján 9.00 órakor, közjegyző jelenlétében történik a Kiíró fenti címén. A pályázatok bontása során az ajánlattevők (meghatalmazottjaik) részt vehetnek. A bontás során kizárólag a 254/2007 Vhr.- ben foglalt információk hozhatók nyilvánosságra.
Ajánlatok elbírálása: a Kiíró kizárólag az érvényes ajánlatokat – a legmagasabb összegű ellenszolgáltatás (bérleti díj – Ft/hó, – mint bírálati szempont alapján, az eredményhirdetést megelőzően értékeli.
A Kiíró a pályázati felhívás érvényességi feltételeinek alapján előzetesen érvényesnek minősített ajánlatokat a fenti szempont alapján rangsorolja. A bírálat során a Kiíró az 1. szempontot (bérleti díj) olyan módon értékeli, hogy a legjobb ajánlatra maximális, a többi ajánlatra pedig arányosan kevesebb pontszámot ad. A korábbi bérlő, – amennyiben érvényes pályázatot nyújtott be és nem merült fel semmilyen körülmény, amely miatt az eljárást érvényteleníteni szükséges – előnyben részesül, amennyiben a bérleti díjra adott ajánlatok megegyezőek, eltérés esetén pedig vállalja a legjobb ajánlattal megegyező feltétel teljesítését. Az Ajánlatok érvényességi feltételei körében kiíró egyszeri hiánypótlásra lehetőséget biztosít. A hiánypótlás határideje az arra vonatkozó felszólítás kézhezvételétől számított 5. munkanap 12.00 óra. A hiánypótlás benyújtásának helye megegyezik az Ajánlatok benyújtásának helyével.
Az eredmény kihirdetésének tervezett időpontja: 2011. szeptember 12.. 12.00 óra. A szerződés megkötésének tervezett időpontja: 2011. szeptember 19. 10.00 óra
Kiíró fenntartja jogát, hogy:
1.) a nyertes ajánlattevő visszalépése esetén vagy, ha a szerződéskötés a nyertes ajánlattevővel egyéb okból meghiúsul, vagy a szerződés aláírása után egy éven belül a nyertes ajánlattevő a szerződést nem teljesíti és ezért a Kiíró a szerződéstől elállt, avagy a felek azt megszüntették vagy felbontották, úgy az eljárás soron következő helyezettjével kössön szerződést,
2.) a Vhr. 39. 5 (2)-(3) bekezdése alapján az elbírálási határidőn belül minden érvényes ajánlatot benyújtott ajánlattevő meghívása mellett tárgyalást tartson, vagy egyetlen ajánlattevő esetén, amennyiben tárgyalás tartását nem tartja szükségesnek – felhívja az ajánlattevőt pályázati ajánlata módosítására,
3.) a pályázati felhívást az ajánlattételi határidő lejárta előtt visszavonja, amiről a pályázati felhívás
Közlésével megegyező helyeken az ajánlattételi határidő lejárta előtt hirdetményt tesz közzé, ebben az esetben a Kiíró a pályázati dokumentáció ellenértékét a pályázati felhívás visszavonásának történő megjelentetését követő 10 (tíz) munkanapon belül, a pályázati dokumentáció visszaszolgáltatása ellenében visszafizeti, kivéve, ha az ajánlattevő ajánlatából nem állapítható meg, hogy a pályázati dokumentáció ellenértékét milyen számlára kell visszafizetni, és az ajánlattevő a Kiíró erre Vonatkozó felszólítása ellenére sem adja meg a visszafizetés teljesítéséhez szükséges adatokat olyan időben, hogy a fenti határidő tartható legyen,
4.) bármely, a pályázati felhívásban és a pályázati dokumentációban meghatározott határidőt egyoldalúan, az ajánlattevők megfelelő értesítése mellett módosítson, megfelelő értesítésnek minősül az elektronikus mailen, faxon, futár útján vagy ajánlott tértivevényes postai küldeményként., az ajánlattevő által megadott bármely elérhetőségi címre történő megküldése,
5.) a jelen eljárás alapján kötött szerződés 3 (három) havi felmondási idővel történő rendes felmondásának jogát akkor, ha a jogszabályi feltételek lényeges változása, a Kiírót vagy az ingatlant érintő lényeges fenntartói döntés, illetőleg a Kiíró lényeges gazdasági érdekei miatt a szerződés fenntartása a Kiíró jogos érdekét sértené.
További felvilágosítás kérhető írásban, e-mail útján Bokor László üzemeltetési és szolgáltatási igazgatótól az alábbi e-mail címen: bokor.laszlo@gmf.usn.hu