A coaching egy olyan eredményorientált fejlesztő folyamat, amelyben a coach és az ügyfél közösen dolgoznak az ügyfél céljainak elérésén, készségeinek fejlesztésén és a személyes vagy szakmai kihívások leküzdésén.
A coaching célja, hogy munkatársainkat támogassa abban, hogy jobban megismerjék önmagukat, tudatosítsák saját erősségeiket és gyengeségeiket, és segítsen nekik elérni azokat a célokat, amelyeket kitűztek maguk elé.
Novembertől várjuk az Ön jelentkezését is az online vagy személyes coachingra!

időpontfoglalás

Coachként célom, hogy az egészségügy szereplőit önismeretre és fejlődésre ösztönözzem, és segítsek stratégiát kialakítani a stressz, kiégés, valamint a csapatmunka fejlesztése érdekében.

– vallja Baranyi Anikó Anna coach. Anikó 2016 óta a Semmelweis Egyetem polgára, 22 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik HR, munkaügy, valamint oktatás területén. Az egészségügyben 2013-óta dolgozik és azóta szívügye az egészségügyi dolgozók támogatása. 

Miben tud segíteni?

  • munkahelyi problémák és időgazdálkodás.
  • szerepek összeegyeztetése, munkahely vagy munkakör váltás támogatása
  • vezető feladat támogatása, karrierépítés és problémái
  • jövőkép kialakítás, változás menedzsment, döntés támogatás
  • a megoldás építőköveinek megkeresése
  • kommunikáció, és minden olyan elakadás, téma, amely a munkahelyhez vagy tanuláshoz köthető

Mit nyújt a coaching?

A coaching során az ügyfél támogatást és visszajelzést kap, hogy saját megoldásait megtalálva komfortosan kezelje a munkahelyi kihívásokat. A folyamat az erőforrások felkutatására fókuszál, elköteleződés kialakítására épül – a megoldásra összpontosít, nem a problémára.

Személyes vagy online brief coachingra (egy alkalmas megoldás fókuszú beszélgetésre) vagy több alkalmas coachingra is lehetőség van, az alkalmak hossza témától függően 30-60 perc.

időpontfoglalás

Bátorítunk minden munkatársat, hogy használja ki ezt a lehetőséget, ahol értő fülekre talál és szakmabeli támogatásra lel.

Ha megvan a jó kérdés, gyorsan meglesz a jó válasz!