A coaching egy olyan eredményorientált fejlesztő folyamat, amelyben a coach és az ügyfél közösen dolgoznak az ügyfél céljainak elérésén, készségeinek fejlesztésén és a személyes vagy szakmai kihívások leküzdésén.
A coaching célja, hogy munkatársainkat támogassa abban, hogy jobban megismerjék önmagukat, tudatosítsák saját erősségeiket és gyengeségeiket, és segítsen nekik elérni azokat a célokat, amelyeket kitűztek maguk elé.
Novembertől várjuk az Ön jelentkezését is az online vagy személyes coachingra!
Coachként célom, hogy az egészségügy szereplőit önismeretre és fejlődésre ösztönözzem, és segítsek stratégiát kialakítani a stressz, kiégés, valamint a csapatmunka fejlesztése érdekében.
– vallja Baranyi Anikó Anna coach. Anikó 2016 óta a Semmelweis Egyetem polgára, 22 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik HR, munkaügy, valamint oktatás területén. Az egészségügyben 2013-óta dolgozik és azóta szívügye az egészségügyi dolgozók támogatása.
Miben tud segíteni?
- munkahelyi problémák és időgazdálkodás.
- szerepek összeegyeztetése, munkahely vagy munkakör váltás támogatása
- vezető feladat támogatása, karrierépítés és problémái
- jövőkép kialakítás, változás menedzsment, döntés támogatás
- a megoldás építőköveinek megkeresése
- kommunikáció, és minden olyan elakadás, téma, amely a munkahelyhez vagy tanuláshoz köthető
Mit nyújt a coaching?
A coaching során az ügyfél támogatást és visszajelzést kap, hogy saját megoldásait megtalálva komfortosan kezelje a munkahelyi kihívásokat. A folyamat az erőforrások felkutatására fókuszál, elköteleződés kialakítására épül – a megoldásra összpontosít, nem a problémára.
Személyes vagy online brief coachingra (egy alkalmas megoldás fókuszú beszélgetésre) vagy több alkalmas coachingra is lehetőség van, az alkalmak hossza témától függően 30-60 perc.
Bátorítunk minden munkatársat, hogy használja ki ezt a lehetőséget, ahol értő fülekre talál és szakmabeli támogatásra lel.
Ha megvan a jó kérdés, gyorsan meglesz a jó válasz!