Ideális létszám: 6-16 fő

Ajánlott időtartam: 2×7 óra

Az egyetem számos szervezeti egysége végez intézményen belüli támogató munkát, kínál olyan szolgáltatást, mely során belső ügyfelekkel, kollégákkal kerülnek kapcsolatba. Az ő elégedettségük éppen olyan fontos, mint a külső ügyfeleké, hiszen a szervezeti kohézió és a közösség érzése alapvető a sikeres együttműködés szempontjából. A belső ügyfelekkel dolgozó egységek megítélése nagymértékben munkatársaik kommunikációs készségein múlik. Ezért fontos, hogy az ügyfelekkel kapcsolatban álló kollégák ismerjék a hatékony kommunikációs technikákat, valamint tisztában legyenek saját erősségeikkel és fejlesztendő területeikkel. Tréningünk célja, hogy támogassa kollégáit ezeknek a készségeknek a fejlesztésében, ezáltal növelve a szervezeten belüli elégedettséget és hatékonyságot. 


Kérem, gondolja át az alábbi kérdéseket!
  • Szeretné, ha az ügyfelekkel foglalkozó kollégái nyitottabban és empatikusabban kommunikálnának?
  • Tapasztalt már olyat, hogy kiváló szakember kollégája, aki minden szakmai kérdést megold, zárkózott kommunikációja miatt rossz értékelést kapott?
  • Érezte már vezetőként, hogy kollégái fásultak és motiválatlanok, és a problémákért az ügyfeleket hibáztatják?
  • Szembesült már azzal, hogy a magas minőségű szolgáltatás ellenére a belső ügyfelek a legkifogásolhatóbban teljesítő kolléga alapján ítélik meg szervezete működését?
  • Tapasztalta már, hogy a magas minőségű szolgáltatás ellenére a belső ügyfelek a legkifogásolhatóbban teljesítő kolléga alapján ítélik meg szervezete működését?
  • Szeretné, ha kollégái elsajátítanának vagy megerősítenének olyan egyszerű technikákat, amelyek még elégedettebbé teszik ügyfeleiket?

Amennyiben legalább három kérdésre igen a válasza, akkor vegye fel a kapcsolatot a Kompetencia Központ munkatársaival a trening.szervezetfejlesztes@semmelweis.hu email címen.