Ideális létszám 6-16 fő
Ajánlott időtartam: 2×7 óra
Az egészségügyben dolgozó ápolók számára kiemelten fontos a hatékony és megnyugtató kommunikáció, hiszen mindennapi munkájuk során közvetlen kapcsolatban állnak a betegekkel és azok családtagjaival. A páciens biztonságérzete nagyban növelhető az odafigyelés, valamint a helyzethez illeszkedő és pontos kommunikáció révén. A tréning célja, hogy fejlessze az ápolók kommunikációs készségeit, ezáltal javítva a betegellátás minőségét, valamint növelve a betegek és hozzátartozóik elégedettségét.
Kérem, gondolja át az alábbi kérdéseket!
Szeretné, ha a klinikán dolgozó ápoló kollégák:
- Pontos és érthető kommunikációt alkalmaznának, ezzel csökkentve a félreértések és hibák kockázatát, valamint növelve a betegbiztonságot?
- Empatikusabb kommunikációval segítenének a betegeknek és családtagjaiknak jobban megérteni a velük történő folyamatokat?
- Hatékony kommunikációval elősegítenék a zökkenőmentes együttműködést az egészségügyi csapat tagjai között?
- Képesek lennének hatékonyabban kezelni a stresszes helyzeteket és konfliktusokat?
Amennyiben legalább három kérdésre igen a válasza, akkor vegye fel a kapcsolatot a Kompetencia Központ munkatársaival a trening.szervezetfejlesztes@semmelweis.hu email címen.