Ideális létszám 6-16 fő

Ajánlott időtartam: 2×7 óra

Az egészségügyben dolgozó ápolók számára kiemelten fontos a hatékony és megnyugtató kommunikáció, hiszen mindennapi munkájuk során közvetlen kapcsolatban állnak a betegekkel és azok családtagjaival. A páciens biztonságérzete nagyban növelhető az odafigyelés, valamint a helyzethez illeszkedő és pontos kommunikáció révén. A tréning célja, hogy fejlessze az ápolók kommunikációs készségeit, ezáltal javítva a betegellátás minőségét, valamint növelve a betegek és hozzátartozóik elégedettségét.


Kérem, gondolja át az alábbi kérdéseket!

Szeretné, ha a klinikán dolgozó ápoló kollégák:

  • Pontos és érthető kommunikációt alkalmaznának, ezzel csökkentve a félreértések és hibák kockázatát, valamint növelve a betegbiztonságot?
  • Empatikusabb kommunikációval segítenének a betegeknek és családtagjaiknak jobban megérteni a velük történő folyamatokat?
  • Hatékony kommunikációval elősegítenék a zökkenőmentes együttműködést az egészségügyi csapat tagjai között?
  • Képesek lennének hatékonyabban kezelni a stresszes helyzeteket és konfliktusokat?

Amennyiben legalább három kérdésre igen a válasza, akkor vegye fel a kapcsolatot a Kompetencia Központ munkatársaival a trening.szervezetfejlesztes@semmelweis.hu email címen.