A 250 éves Semmelweis Egyetemet a jubileumi évben ismét a legjobb minőséget képviselő magyar márkák közé választották, 2019-ben harmadjára nyerte el a kiváló fogyasztói márka elismerést. A Magyar Brands program tizedik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket: kiváló fogyasztói, kiváló üzleti és innovatív márka kategóriában.
Kiváló fogyasztói márka kategóriában 2019-ben ismét Magyar Brands díjat kapott a Semmelweis Egyetem. A Magyar Brands komplex díj, a fogyasztók és a szakértők több szempontú vizsgálata és egyöntetű értékítélete alapján kaphatja meg a jelölt. A pályázaton való részvétel alapfeltétele az, hogy a márka Magyarországon született vagy az alapításában magyarok vettek részt. A szakértői javaslatok alapján bekerült márkáknak az alapfeltételeken túl rendelkeznie kell az alábbi követelmények egyikével is: a márka magyar tulajdonban van, „gyártásának” helyszíne Magyarország, vagy magas identitás-pontszámot kap a bizottsági pontozás során. A kiváló fogyasztói márka kiválasztásánál figyelembe veszik még az identitást: mennyire érezzük magyarnak, mennyire kötődik az országhoz, értékeinkhez; a reputációt: milyen a márka hírneve; a márkaépítést, a tradíciót: hány éve van jelen, valamint az ismertséget és a kedveltséget. A MagyarBrands-díjas márkákhoz olyan márkaértékek kapcsolhatók, mint az ismertség, a kedveltség, az üzleti megbízhatóság vagy a társadalmi hasznosság.
 

Bódi Bernadett
Fotó: magyarbrands

A cikket a Semmelweis Egyetem Kommunikációs és Rendezvényszervezési Igazgatósága tette közzé.