Vagyon- és helyiséggazdálkodási Osztály feladatai:
- az egyetemi ingatlanvagyon engedélyhez kötött hasznosításához szükséges dokumentumok szakmai előkészítése, pályázatok lebonyolítása;
- az egyetemi szervezeti egységek működéséhez szükséges ingatlanok tartós bérbevételeinek előkészítése, ideértve az előírt fenntartói és tulajdonosi joggyakorlói engedélyek beszerzését;
- tartós és eseti szerződések napra kész nyilvántartása, tárolása, monitoringozása;
- szervezeti egységek feleslegessé vált, de még használható eszközeinek hasznosításával kapcsolatos ügyek intézése;
- az Egyetem ingó-, és ingatlan vagyonelemeinek értékesítésének előkészítése;
- TAKARNET rendszer üzemeltetése, adatlekérés;
- az Egyetem egységes és elektronikus, a szervezetek működési helyszíneinek naprakész helyiség-nyilvántartása;
- az egyetemi helyiség-gazdálkodás biztosítása, elhelyezési igények nyilvántartása, az elhelyezési igények elbírálásához javaslattételek előkészítése.
Hatáskörünkbe tartozó szabályzat:
Helyiséggazdálkodási és értékesítési szabályzat
Munkatársak:
Wolford Ágnes – osztályvezető
Kecskésné Pinke Ibolya – vagyongazdálkodási koordinátor
Mátraházi Melinda – vagyongazdálkodási ügyintéző
Tel.: +36-20-663-2060
Szalay Levente Csaba – helyiséggazdálkodási ügyintéző