Vagyon- és helyiséggazdálkodási Osztály feladatai:
- Az egyetemi ingatlanvagyon 90 napot meghaladó hasznosításai során:
- szükséges kancellári engedélyezések előkészítése és lebonyolítása,
- részvétel a dokumentumok – ide nem értve a szerződéseket – szakmai előkészítésében,
- nyílt vagy zárt pályáztatások lebonyolítása,
- saját bonyolítású pályáztatások kivételével a szerződéskötési igények előterjesztése a JIF felé,
- a hasznosítási szerződések hatálykövetése és nyilvántartása.
- Az egyetemi szervezeti egységek működéséhez szükséges ingatlanok 90 napot meghaladó bérbevételei során:
- a szükséges PVGFI engedélyezések előkészítése és lebonyolítása,
- részvétel a bérbevételeinek szakmai előkészítésében– ide nem értve a szerződéskötés folyamatát–,
- szerződéskötési igények előterjesztése a JIF felé,
- a bérbevételi szerződések hatálykövetése és nyilvántartása.
- A minimum bérleti díjak meghatározásához piaci összehasonlító értékképzés és javaslat összeállítása a Főigazgató részére.
- Szervezeti egységek feleslegessé vált, de még használható eszközeinek hasznosításával kapcsolatos ügyek intézése:
- A szervezeti egységek feleslegessé vált, de még használható eszközeinek egyetemen belüli átadására webes felület „Egyetemi Piactér” működtetése az igazgatósági honlapon.
- Előkészíti az Egyetem ingó vagyonelemeinek értékesítését, kancellári vagy főigazgatói engedély kérések lebonyolítása.
- Közreműködik az Egyetem ingatlan vagyonelemeinek értékesítésében.
- Az Egyetem szervezeti egységei által szolgáltatott adatok alapján, egységes és elektronikus helyiség-nyilvántartás szabályzatszerű vezetése.
- TakarNet Földhivatali Információs Rendszer és az Elektronikus Ingatlan-nyilvántartási Rendszer (E-ING) használathoz kapcsolódó feladatok ellátása, a rendszerekből ingatlan-nyilvántartási adatok / dokumentumok biztosítása a szervezeti egységek részére.
- Adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése az Osztály által kezelt adatok körében, így különösen az ingatlan hasznosításokkal és bérbevételekkel, valamint a helyiség-nyilvántartással kapcsolatos adatok szolgáltatása.
Hatáskörünkbe tartozó szabályzat:
Semmelweis Egyetem szabályzata a helyiséggazdálkodásról és az értékesítésről
Munkatársak:
Wolford Ágnes – osztályvezető
Kecskésné Pinke Ibolya – vagyongazdálkodási koordinátor
Mátraházi Melinda – vagyongazdálkodási ügyintéző
Tel.: +36-20-663-2060
Szalay Levente Csaba – helyiséggazdálkodási ügyintéző