Vagyon- és helyiséggazdálkodási Osztály feladatai:

  • az egyetemi ingatlanvagyon engedélyhez kötött hasznosításához szükséges dokumentumok szakmai előkészítése, pályázatok lebonyolítása;
  • az egyetemi szervezeti egységek működéséhez szükséges ingatlanok tartós bérbevételeinek előkészítése, ideértve az előírt fenntartói és tulajdonosi joggyakorlói engedélyek beszerzését;
  • tartós és eseti szerződések napra kész nyilvántartása, tárolása, monitoringozása;
  • szervezeti egységek feleslegessé vált, de még használható eszközeinek hasznosításával kapcsolatos ügyek intézése;
  • az Egyetem ingó-, és ingatlan vagyonelemeinek értékesítésének előkészítése;
  • TAKARNET rendszer üzemeltetése, adatlekérés;
  • az Egyetem egységes és elektronikus, a szervezetek működési helyszíneinek naprakész helyiség-nyilvántartása;
  • az egyetemi helyiség-gazdálkodás biztosítása, elhelyezési igények nyilvántartása, az elhelyezési igények elbírálásához javaslattételek előkészítése.

Hatáskörünkbe tartozó szabályzat:

Helyiséggazdálkodási és értékesítési szabályzat

https://semmelweis.hu/jogigfoig/files/2024/10/Helyiseggazdalkodasi_szabalyzat_hataly_2024.XI_.01-tol.pdf

 

Munkatársak:

Wolford Ágnes – osztályvezető

Kecskésné Pinke Ibolya – vagyongazdálkodási koordinátor

Mátraházi Melinda – vagyongazdálkodási ügyintéző
Tel.: +36-20-663-2060

Szalay Levente Csaba – helyiséggazdálkodási ügyintéző