Tisztelt Kollégák!
Tájékoztatom Önöket, hogy a Vagyongazdálkodási Igazgatóság vezeti az Egyetem szervezeti egységeinek adatszolgáltatásán alapuló helyiségnyilvántartását.
Figyelembe véve a teljes adatbázis méretét és felépítését, bármely épület, épületrészre vonatkozó adatigény esetén szíveskedjenek a helyiséggazdálkodási ügyintéző kollégánkhoz fordulni az alábbi elérhetőségen:
https://semmelweis.hu/telefonkonyv/?emp_id=15969
A VAGYONGAZDÁLKODÁSI IGAZGATÓSÁG a gazdasági főigazgató felügyelete alá tartozó, a pénzügyekért és vagyongazdálkodásért felelős gazdasági főigazgató-helyettesen keresztül irányított, igazgató vezetésével működő szervezeti egység, melynek feladatai:
- az egyetemi ingatlanvagyon 90 napot meghaladó hasznosításához szükséges dokumentumok – ide nem értve a szerződéseket – szakmai előkészítése, pályázatok lebonyolítása, továbbá a hasznosítási szerződések hatálykövetése, nyilvántartása;
- az egyetem egységes és elektronikus, a szervezetek működési helyszíneinek helyiség-nyilvántartása;
- az egyetemi helyiség-gazdálkodás biztosítása, elhelyezési igények nyilvántartása, az elhelyezési igények elbírálásához javaslattételek előkészítése;
- az egyetemi szervezeti egységek működéséhez szükséges ingatlanok 90 napot meghaladó bérbevételeinek szakmai előkészítése – ide nem értve a szerződéskötés folyamatát-, továbbá a bérbevételi szerződések hatálykövetése, nyilvántartása;
- eljár az egyetemi ingatlanok birtokátruházási eljárásai során az Egyetem képviseletében, továbbá képviseli az Egyetemet a társasházi tulajdonra vonatkozó tulajdonosi joggyakorlás körében felmerülő ügyekben;
- a Központi Raktár működtetése, az Egyetemen belül működő valamennyi szervezeti egység általános raktári és gyógyszernek nem minősülő orvostechnikai fogyóanyagokkal történő ellátásának biztosítása;
- a szervezeti egységek feleslegessé vált, de még használható eszközeinek hasznosításával kapcsolatos ügyletek intézése;
- a selejtezéssel kapcsolatos feladatok ellátása (Selejtezési Bizottság működtetése);
- előkészíti az Egyetem ingó-, és ingatlan vagyonelemeinek értékesítését.
Igazgató: Rosengart Béla
Titkárnő, adminisztratív koordinátor: Rácz Zsuzsanna
Elérhetőség:
Telefon: +36-20-825-9891
E-mail: vagyon@semmelweis.hu
Telephely koordinátor: Németh József
Gazdasági vezetői feladatok : Somogyi-Ferenczy Vivien Pálma gazdasági szakértő
Központi Gazdasági Hálózat-irányítási Igazgatóság
Szervezeti felépítés:
- Vagyon- és helyiséggazdálkodási Osztály
- Központi Raktár
- Selejtezési Bizottság
- Készletgazdálkodási Osztály