A konfliktus az emberi interakciók elkerülhetetlen része. Gyakran negatívnak tekintjük, pedig a konfliktusok valójában lehetőséget kínálnak a fejlődésre és a mélyebb megértésre. A konfliktuskezelés célja nem a nézeteltérések megszüntetése, hanem az, hogy megtanuljunk konstruktív módon, tisztelettudóan és hatékonyan reagálni rájuk.

A megfelelő konfliktuskezelési készségek birtokában képesek leszünk kezelni a feszült helyzeteket, erősíteni a kapcsolatainkat, és win-win megoldásokat találni. Ebben a modulban gyakorlati eszközöket mutatunk be kommunikáció javítására, az empátia növelésére és a nehéz beszélgetések lebonyolítására, ami segít abban, hogy a konfliktusokból erősebb kapcsolatok és pozitív kimenetelek születhessenek.

A képzés elemei

A Reziliencia Akadémia programját a támogatja. A weboldal tartalmát a Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézete készítette.