A Rendezvényszervezési Igazgatóság a Marketing és a Kommunikációs Főigazgatóság alá tartozó önálló szervezeti egység. Igazgatóságunk célja a Semmelweis Egyetem szellemiségét, értékét tükröző rendezvények magas színvonalú lebonyolításának biztosítása.
Legfontosabb feladataink:
- az egyetem központi rendezvényeinek teljes körű szervezése, lebonyolítása
- a „szalon-rendezvények” szervezése, lebonyolítása
- az egyetemi szervezeti egységek önálló rendezvényeinek segítése
- a központi rendezvényekhez kapcsolódó díjak, kitüntetések készíttetése
A Rendezvényszervezési Igazgatóság szervezi az egyetemi központi rendezvényeit: Tanévnyitó, Dies Academicus, 1956-os megemlékezés, 1848/49-es megemlékezés, Semmelweis Nap, az Avatások és Diplomaosztó ceremóniák, Karácsonyi Tea, Doctor Honoris Causa, Educatio Oktatási Expo, valamint a Semmelweis Egyetem Bora, a Semmelweis Szalon, továbbá a Harmónia Orvosklub rendezvényeit. A
Évente több, mint 100 olyan rendezvény van az egyetemen, melynek szervezésével, lebonyolításával kapcsolatos feladatok részét vagy egészét a Rendezvényszervezési Igazgatóság koordinálja, a rendezvényszervezési és rendezvénybiztosítási szabályzatához, a Szalon rendjéhez és más szenátusi határozatokhoz igazítva.
Rendezvényekkel kapcsolatos javaslatokat, észrevételeket a rendezveny@semmelweis.hu e-mail címen lehet tenni.
Szalonfoglalási felületünket az alábbi linken érheti el: Szalonfoglaló Rendszer