A 250 éves Semmelweis Egyetem először 2012-ben nyerte el a Superbrands védjegyet, 2015 óta pedig minden évben újra megkapta a saját szakterületükön kiváló hírnevet szerezett márkáknak ítélt minősítést.
A nemzetközi Superbrand programot 21 éve indították el Nagy-Britanniában marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek azzal a céllal, hogy felhívják a figyelmet egyes kiemelkedő márkákra, valamint követendő példákat mutassanak. Magyarországon tizenhatodik alkalommal ítélték oda a díjakat. A Superbrands Magyarország a díj elnyeréséről szóló tájékoztatójában azt írja, hogy a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Az értkelési szempontok között szerepel egyebek mellett az adott márka tradíciója és reputációja, online és offline megjelenése.
Az elismerés odaítéléséről többlépcsős folyamat végén, szakmai előszűrést, majd a fogyasztók körében végzett online kutatást követően független szakemberekből álló bizottság dönt minden évben.
Bódi Bernadett
Fotó (illusztráció): Kovács Attila – Semmelweis Egyetem
A cikket a Semmelweis Egyetem Kommunikációs Igazgatósága tette közzé.