Nyitvatartás:  a terem minden hétköznap 6:00-20:00 óra között foglalható.
Terem helye: 1085 Budapest Üllői út 26. rektori épület 1. emelet 108.
Kapacitás: 80 fő

Figyelem! A Semmelweis Szalonban sem catering sem beépített technika nem található, ezeket a foglaló szervezeti egység felelőssége és költsége alvállalkozótól megrendelni

A Szalon bemutatása, képek

Foglalás és engedélyezés

  • Az alábbi űrlap kitöltésével foglalható a terem, a beérkezett igényről visszaigazoló e-mailt küldünk.
  • A terem használatot az egyetem rektora és kancellára hagyja jóvá, így a foglalás csak ezt követően számít véglegesnek.
  • Az igény beérkezését követően azonnal elindítjuk az engedélyeztetési folyamatot.
  • Amennyiben a programot nem hagyják jóvá, a foglalást töröljük, amelyről tájékoztató e-mailt küldünk az űrlapon megadott e-mail címre.

Gyakori kérdések (GYIK) a foglalással kapcsolatban → 
Ha a GYIK-ban nem talál választ a kérdésére, írjon a rendezveny@semmelweis.hu email címre.

Kérjük szalonfoglalás után, a rendezvény előtt minimum 2 héttel gondoskodjon az alvállalkozók megrendeléséről. A teremben nincs technika ezért ezt minden esetben rendelni kell, mely a helyszínt foglaló szervezeti egység feladata és költsége.
 

Foglaltság ellenőrzése 

Foglalás


A foglaltság ellenőrzése

Az alábbiakban havi (month), heti (week), napi (day, vagy today) bontásban láthatja a már lefoglalt időpontokat. Ha tudni szeretné a foglalás részletes adatait, vigye az egeret a kívánt időpontra és megtekintheti azokat.


Gyakori kérdések a foglalással kapcsolatban

Foglalással kapcsolatos Általános kérdések

Mit tegyek, ha nekem nem egész órákra kell a terem?

Foglalás csak egész órákra indítható, így félóra esetén is egy egész órát kell lefoglalni.

Hogyan lehet több órás időtartamra foglalni?

A termeket egy adott napon belül több órás intervallumokra lehet lefoglalni. Az adott napon lefoglalható szabad órákból bármennyi kiválasztható egyszerre. Pl: ha 9:00-11:00 óra között kell a termet lefoglalni, egy foglalásban kijelölhető a 9:00-10:00 közötti és a 10:00-11:00 közötti intervallum, így a terem 9:00-11:00 között foglalttá válik egyetlen űrlap kitöltésével. Adott napon belül több órás intervallumot általában érdemes egyetlen űrlappal lefoglalni.

Hány foglalást indíthat egy felhasználó?

Egy felhasználó bármennyi foglalást indíthat.

Hány napra előre tudok termet foglalni?

A rendszerben időkorlát nélkül lehet előre foglalni.

Honnan tudom, hogy a foglalásom sikeres volt?

A sikeres foglalásról a rendszer visszaigazoló e-mailt küld az űrlapon megadott e-mail címre, valamint a terem foglaltságának ellenőrzésére szolgáló naptárban is megjelenik a foglalás.

Milyen adatokat kötelező megadni foglaláskor?

A időponthoz tartozó űrlapon * karakter jelöli, ha egy mező kitöltése kötelező. Mindig ellenőrizzük, hogy az adatok helyesen kerültek-e megadásra.

Ha több órára vagy több napra szeretnék foglalni, minden órára/napra külön űrlapot kell kitölteni?

A rendszer engedi, hogy egy adott napon több órát, vagy több különböző órát akár több különböző napon egyetlen űrlappal foglaljunk le. Viszont ha egy űrlappal több alkalmat is lefoglalunk, amennyiben az egyik elmarad, az összes egyszerre foglalt alkalmat is vissza kell vonnunk a törléséhez. Ezért érdemes inkább naponként (akár több óra egyszerre történő foglalásával) külön űrlapot kitölteni. Pl.: ha adott napon 9:00-11:00 között szeretnénk a termet lefoglalni, az időpont kijelölésénél egyszerre válasszuk ki a 9:00-10:00-ig és 10:00-11:00-ig tartó intervallumot is az űrlap kitöltését megelőzően.


Foglalás törlése, módosítása, ráfoglalás

Mit tegyek, ha módosítanom kell a rendezvény kezdő és/vagy végpontját?

Ebben az esetben a foglalásról szóló visszaigazoló e-mailben található link segítségével törölje a foglalását és foglaljon egy másik időpontot egy új űrlap kitöltésével.

Mit tegyek ha elmarad a rendezvény, amit lefoglaltam?

Ebben az esetben a lehető leghamarabb törölje a foglalását. Ezt a foglalásról kapott visszaigazoló e-mailben található törlési linkre kattintva tudja megtenni.

Mit tegyek, ha rossz adatokat adtam meg a foglaláskor?

A foglalást ebben az esetben törölni kell. Ez a foglalásról visszaigazoló e-mailben található linkre kattintva tehető meg, aminek sikeres elvégzését követően jó adatokkal új foglalás indítható.

Mit tegyek, ha szeretnék egy már foglalt időpontra foglalni?

Ehhez először a terem foglaltságának ellenőrzésére szolgáló naptárban rá kell vinni az egeret arra a foglalásra, aminek az alkalmát szeretnénk elkérni. Ezt követően kiírja a rendszer annak a foglalónak az elérhetőségeit, akivel meg kell beszélni a foglalása törlését. Amennyiben a korábbi foglaló ebbe beleegyezik, úgy a foglalása során kapott visszaigazoló e-mailjében található foglalás törlő linkre kattintva törölheti a foglalást és a felszabaduló időpontra pedig innentől lehet foglalást indítani.


Visszaigazoló e-mailel kapcsolatos kérdések

Hogy tudok segítséget kérni?

Vegye fel a kapcsolatot a teremhez kijelölt kapcsolattartóval.

Meg kell-e őriznem a visszaigazoló e-mailt?

A foglalás kezdetéig mindenképpen érdemes, hiszen ezzel a levéllel lehet törölni a foglalást. Azután viszont nincs rá szükség.

Mit tartalmaz a visszaigazoló e-mail?

A visszaigazoló e-mail tartalmazza az összes űrlapon megadott adatot, valamint a foglalás időpontját. A levél végén pedig egy linket, amire kattintva törölhető a foglalás.

Mit tegyek, ha nem kaptam visszaigazoló e-mailt?

Ha a foglalást követő 30 percen belül nem érkezik visszaigazoló e-mail, akkor feltehetően rossz e-mail cím került az űrlapon megadásra. Ebben az esetben a terem foglaltságának ellenőrzésére szolgáló naptárban lehet ellenőrizni a foglalás sikerességét. Amennyiben ott sem jelenik meg a foglalás, érdemes újból megpróbálni.


Foglalás ellenőrzése

Hol tudok segítséget kérni?

Írjon a rendezveny@semmelweis.hu email címre.

Mi a teendő, ha nem kaptam visszaigazoló e-mailt?

Legtöbbször ilyenkor rossz e-mail elérhetőség lett megadva az űrlapban. Érdemes a terem foglaltságának vizsgálatára szolgáló naptárban ellenőrizni a foglalás sikerességét. Amennyiben ott sem jelenik meg a foglalás, írjon a rendezveny@semmelweis.hu email címre.

Kapok tájékoztatást a sikeres foglalásról?

Minden foglálásról visszaigazoló e-mailt küldünk arra az e-mail címre, ami a foglaláshoz tartozó űrlapban megadásra került.

Hogyan tudom ellenőrizni a foglalásomat?

A már igényelt foglalások, megjelennek a terem foglaltságának ellenőrzésére szolgáló naptárban.