AVIR Információs Központ feladatai
  • Az igazgatóság által kifejlesztett Adattár-alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR) működtetése, amelynek adatbázisát az Egyetem különböző információs rendszereiből (SAP, Medsol, Neptun, stb.) valamint a szakigazgatóságoktól és más szervezeti egységektől, illetve külső forrásokból (NEAK, EMMI) származó rendszeres, szűrt adatokat folyamatosan bővítik.
  • Az adatbázis kezelése, a különböző szintű és összetételű riportok, műszerfalak (dashboard), kimutatások rendszeres elkészítése.
  • Adatok körének és az adatgyűjtés gyakoriságának meghatározása,
  • Adatok befogadása/összegyűjtése
  • Adattárház szoftver segítségével adatok feldolgozása, szűrése, ellenőrzése, mutatószámok készítése
  • Az Egyetem honlapján – jogosultsági szintekhez kötött – WEB felületű hozzáférhetőségének biztosítása, a felülethez kapcsolódó adminisztrátori feladatok ellátása:
  • A megjeleníteni kívánt adatok feldolgozása vizuális megjelenítő eszközzel
  • Webes felületen az előző pont eredményeinek megjelenítése