A nyolcadik egymást követő évben, összesen kilencedik alkalommal nyerte el a Semmelweis Egyetem mint márka a Superbrands Díjat. A többlépcsős szakmai kiválasztási folyamatban odaítélt díj a kimagasló márkaminőség és a márkaépítésbe fektetett munka elismerése.
A Semmelweis Egyetem először 2012-ben nyerte el a díjat, majd 2015-től minden egymást követő évben. A döntéshozók ezúttal is figyelembe vették a Semmelweis Egyetem mint márka (brand) hagyományait, elismertségét, a szervezet jó üzleti hírnevét, innovációs tevékenységét, márkaépítési gyakorlatát.
 
Magyarországon a program sikerét jelzi, hogy az idei évben a legkiválóbb fogyasztói márkák már tizennyolcadik alkalommal vehetik át a Superbrands-díjakat, a legkiválóbb üzleti márkák pedig tizenötödik alkalommal részesülnek az elismerésben – írja a Superbrands Magyarország méltatásában.
 
A kiválasztás elvei egységesek: a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Az elismerés odaítéléséről többlépcsős folyamat során a 40 tagú, független szakemberekből álló Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága dönt. 
 
A Superbrands programot a brit Brand Council indította útjára 1995-ben, hogy betekintést nyújtson a legkiválóbb márkák világába. Azóta már a világ 90 országában működik, és azon márkák előtt tiszteleg, amelyek a területükön kiemelkedő piaci sikereket értek el. 
 
Tasnádi Róbert
Fotó: Barta Bálint – Semmelweis Egyetem

A cikket a Semmelweis Egyetem Kommunikációs Igazgatósága tette közzé.