Ötödször választották a legjobb minőséget képviselő márkák közé a Semmelweis Egyetemet. A Superbrands Magyarország független szakemberekből álló bizottságának döntése alapján a legrégebbi magyar orvosképző intézmény 2012, 2015, 2016 és 2017 után idén ötödik alkalommal nyerte el a Superbrands Díjat, amely a kimagasló márkaminőség és márkaépítésbe fektetett munka elismerése.
A Superbrands programot a Brand Council független szervezet hozta létre 1995-ben Nagy-Britanniában, egy sikeres BBC-rádióműsor nyomán. A műsorban a fogyasztókat megismertették a legkiválóbb márkákkal. Feltárták az adott márka eredetét, piaci helyzetét és jövőbeli kilátásait. A rádióműsor sikerének köszönhetően a Superbrands könyv formájában is feldolgozta a piacon megtalálható vezető márkák történetét. 2000-ben az alapítók elindították a B2B márkákra összpontosító Business Superbrands programot. Magyarországon 2004 óta van jelen a nemzetközi program, melynek vitathatatlan sikerét jelzi, hogy 2018-ban tizennegyedik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, tizenegyedik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák részesülnek díjazásban.
Az elismerés odaítéléséről többlépcsős folyamat végén – szakmai előszűrést, majd a fogyasztók körében végzett online kutatást követően – a több mint negyven tagú független szakemberekből álló bizottság dönt minden éveben.
Haszon Zsófia
Borítókép: Kovács Attila – Semmmelweis Egyetem
A cikket a Semmelweis Egyetem Kommunikációs Igazgatósága tette közzé.