A legjobb minőséget képviselő magyar vonatkozású márkák közé választották a Semmelweis Egyetemet. A MagyarBrands program immár nyolcadik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket, kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka és innovatív márka kategóriában. A Semmelweis Egyetem idén először nyerte el az elismerést a kiváló fogyasztói márka kategóriában.
A pályázaton való részvétel alapfeltétele az, hogy a márka Magyarországon született vagy az alapításában magyarok vettek részt. Ezenkívül további három feltétel egyikének is teljesülnie kell: a márka magyar tulajdonban van, a márka „gyártásának” helyszíne Magyarország vagy magas identitás-pontszámot kap a bizottsági pontozás során.
A MagyarBrands rendkívül komplex díj, azt egy márka, a fogyasztók és a szakértők több szempontú vizsgálata és egyöntetű értékítélete alapján kaphatja meg a jelölt. A program tapasztalatai szerint nemcsak a fogyasztók becsülnek többre egy márkát ha magyar, mindez a kommunikációban is vonzó üzenetet hordoz – mondta el Inzám Andrea, a MagyarBrands program brand managere.
Vona Zsófia
Fotó: Kovács Attila – Semmelweis Egyetem
A cikket a Semmelweis Egyetem Kommunikációs Igazgatósága tette közzé.