Kedves Tagozat-felügyelő Hallgató!

A XXXII. OTDK Orvos- és Egészségtudományi Szekció Szervezőbizottság nevében köszönjük az önkéntes segítséget a Konferencia lebonyolításában.

A feladatok részletes áttekintése miatt 2015. március 30-án 15.00 órakor megbeszélést tartunk a SE Városmajori Szív- és Érgyógyászati Klinika Előadótermében (Budapest, Gaál József utca 9-11.), melyre minden önkéntes segítői feladatra jelentkezett hallgatót várunk. A feladatokat jelen levélben is összefoglaljuk.

A helyszíni regisztrációs pultnál segédkező hallgatók a SE Nagyvárad Téri Elméleti Tömbben (Budapest, Nagyvárad tér 4, 1089) jelentkezzenek a választott napon reggel 8 órakor a regisztrációs pultnál, itt kapnak további felvilágosítást a feladatokról a beosztott Munkatársaktól.

Az OTDK tagozat és terem-felügyeletre jelentkezett hallgatóktól kérjük, hogy a tagozat kezdete előtt minimum 15 perccel jelenjenek meg a helyszínen. A feladatuk az előadótermek felügyelete, a hallgatók előadásainak felöltése, a tagozatok zavartalan lebonyolításának biztosítása és zsűri munkájának asszisztálása lesz.

Minden helyszínen biztosított lesz a Konferencia teljes ideje alatt az informatikai és műszaki segítség, a munkatársak elérhetőségét a helyszínen kapják meg a hallgatók, az esetlegesen felmerülő problémákat nekik tudják jelezni, ezen kívül minden helyszínen lesz egy „site felelős” is a Szervező Bizottság képviseletében, a szervezési jellegű problémákban hozzájuk fordulhatnak, a beosztásuk és elérhetőségük alább olvasható.

Az OTDK ideje alatt a Semmelweis Egyetem hallgatóinak lehetősége van 1 kreditpont szerzésére 5 tagozat meghallgatása esetén, amennyiben a konferencia után egy választott előadásról egy oldalas esszét ír. Ennek módja a hivatalos OTDK 2015 applikáció (QR kódok) segítségével vagy technikai probléma esetén papír alapon igazolások gyűjtése. Ezen igazolások kiadása is a tagozat felügyelő hallgatók feladata, akik azonban saját maguk is regisztrálhatnak a felügyelt szekcióra.

A pontozó és értékelő lapokat a zsűri a Regisztrációs pultnál kapja meg lezárt borítékban. Összesen öt, fehér színű pontozó lapot tartalmaz a csomag, minden zsűri tagnak egyet-egyet. Található a csomagban egy színes, formailag a pontozó lappal megegyező jegyzőkönyv, ezt minden zsűri tagnak alá kell írnia. A hallgatók feladata a zsűri részéről felmerülő kérdések megválaszolása, illetve az értékelés után a pontozó lapok és a jegyzőkönyv begyűjtése, melyet a tagozat után azonnal a helyszínen lévő Szervező Bizottsági tagnál kell leadni.

Minden előadó oklevelet kap a részvételért, ezeket a tagozat végén a zsűri elnöke osztja ki a tagozat felügyelő hallgató segítségével.

A tagozatonként kiosztható díjak számát a zsűri előzetesen megkapja, a díjakra javaslatot tesz, a végleges döntést a Főzsűri hozza meg a Konferencia zárultával, módosításra is csak ezen ülésen van lehetőség.

Minden önkéntes hallgató OTDK logóval ellátott pólót kap és részt vehet a csütörtök esti zártkörű záró bulin is (a Záróestre belépőjegy árusítás nem történik, így ez az egyetlen módja, hogy az OTDK-n nem előadó hallgatók is részt vehessenek a rendezvényen). A rendezvény alatt szerdán és csütörtökön 11.30-14.30 között a NET dísztermében lehetőségük van a közös ebéden részt venni.

A helyszínekért felelős Szervező Bizottsági tagok listája:

NET: Dr. Boros András Mihály, Tel: +36208258066

EOK: Dr. Nagy Klaudia Vivien, Tel: +36206663230

ETK: Szabó Ágnes, Tel: +36703957527

FOK: Dr. Perge Péter, Tel: +36208259612

Segítségét előre is köszönjük!