Központi SeKA-honlap

Oktatók és az egyetem más dolgozói esetén a SeKA bejelentkezési név azonos a központi levelezőrendszerben (GroupWise) használt azonosítóval, de a jelszót külön, az aktiváláskor állítja be minden felhasználó saját magának. Amennyiben még sosem lépett be a SeKÁ-val, kérjük, első lépésben végezze el az aktivációt. Ha nem sikerül az aktiváció, nézze át az alábbi dokumentum 5. oldalán található hibaüzeneteket, és ez alapján járjon el.

Hallgatók esetén a SeKA-login név azonos a 6 karakterből álló Neptun-azonosítóval, azonban a jelszót külön, az aktiváláskor állítja be minden hallgató saját magának. Amennyiben még sosem lépett be a SeKÁ-val, kérjük, első lépésben végezze el az aktivációt. Ha nem sikerül az aktiváció, nézze át az alábbi dokumentum 5. oldalán található hibaüzeneteket, és ez alapján járjon el.

FONTOS A 2020/2021-es évre frissen felvett hallgatóknak az alábbi útmutatóban leírt lépéseket kell követniük: https://seka.semmelweis.hu/hu/info/email

Fontos: VPN-kapcsolatra nincs szükség a SeKA-bejelentkezés létrehozásához és használatához (így a Moodle-hez és a Zoomhoz sem). (Ha egyéb okokból mégis szükségük van VPN kapcsolatra, azzal kapcsolatban az Informatikai Igazgatóság honlapján tájékozódhatnak)

A SeKA-rendszerben tárolt e-mail-cím nem követi a Neptunban eltárolt e-mail-cím változásait, ezért előfordulhat, hogy amiatt nem sikerült az aktiváció, mert az aktiváló kód még a régi e-mail-címre érkezik. Ha ilyen eset áll fent, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati munkatársainkkal.

Ha már sikerült bejelentkenie, Ön is módosíthatja e-mail-címét az alábbi segédlet segítségével.

Kérjük, hogy mielőtt munkatársainkhoz fordulnak, olvassák el a következő segédanyagokat a SeKA-bejelentkezéssel kapcsolatban:

AKTIVÁLÁS

JELSZÓ

GYIK

Belépési felület: https://seka.semmelweis.hu/

 

Oktatóknak SeKA-igénylés:

Amennyiben nincs SeKA-hozzáférése, de rendelkezik Groupwise-email-címmel vagy login névvel, úgy a segitseg@e-learning.semmelweis.hu e-mail-címen tudja ezt megigényelni. Kérjük, hogy az egyetemi e-mail-címét és az ahhoz tartozó felhasználónevet feltétlenül küldje el nekünk (Groupwise user name). Szervezeti egységét, karát szintén írja meg az e-mailben.

Amennyiben nincs SeKA-hozzáférése és nincs Groupwise e-mail-címe sem, először szükséges egy Novell-login név (nem e-mail-cím, csak bejelentkezési név) a központi eDirectory rendszerben. Amennyiben még nincs ilyene, az Informatikai Igazgatóságtól kell igényelni az alábbi oldalon: 
https://emailigenylo.semmelweis.hu/
Az igénylést egy Groupwise-os e-mail-címmel rendelkező egyetemi munkatárs tudja elindítani.

 

További kérdéseikkel, elakadásaikkal kapcsolatban kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.