Betűméret: A A A

Általános Információk

OIKAz Műszaki Főigazgatóság az Egyetem Szervezeti és Működési Szabályzata szerint az Egyetem üzemeltetési, működtetési feladatait és szolgáltatásai biztosítja, támogatja a szakigazgatóságok közreműködésével:  

 

  • Beruházási és Létesítmény-fenntartási Igazgatóság
  • Biztonságtechnika Igazgatóság
  • Informatikai Igazgatóság
  • Szolgáltatási Igazgatóság
  • Kórházhigiénés Osztály (rovar és rágcsáló irtás)

Az Operatív Irányító Központ 2013. november 4-től fogadja a szervezeti igények, problémák bejelentését az alábbi elérhetőségeken:
Belső mellék: 63333,
Mobil szám: +36 20 666 3333
Mailen: oik@semmelweis-univ.hu
Valamint a GLPI hibabejelentő felületén
(a diszpécserekhez beérkező hívásokról hangfelvétel készül)

Az ügyfélszolgálat munkatársai felveszik, és fogadják a bejelentéseket, segítséget és információt adnak az igénylők számára, és az illetékes végrehajtói területhez továbbítják a bejelentést, amennyiben szükséges. A bejelentő elektronikus (e-mail) visszajelzést kap a bejelentés tényéről – eseti azonosítószámáról, annak változásairól (végrehajtóhoz történt átadásról), illetve készre jelentéséről.

Az OIK ügyfélszolgálati munkatársai a GLPI helpdesk rendszerben rögzítik a bejelentő adatait (szervezet-egység, név, elérhetőségek: telefon/mobilszám, mail-cím), a bejelentés tárgyát, témáját és a kért teljesítési határidőt.

Az OIK szolgáltatással a kényelmesebb egykapus ügyintézés mellett a bejelentőknek történő visszajelzést, az igény teljesítés állapotát kívánjuk visszajelezni az igénylők részére.

Szándékunk, hogy az új ügyfélszolgáltatás egyszerűsítse és segítse az Önök munkáját!