Betűméret: A A A

MFI – Hibabejelentési és Karbantartási Elégedettségi Felmérés

Tisztelt Munkatársak!
 
A Műszaki Főigazgatóság a szakigazgatóságainak közreműködésével 2015. január 1-ével elindította az új közbeszerzési tendernyertes szolgáltatók részvételével a hibajavítási és karbantartási folyamatok nyilvántartását a GLPI ticketing rendszerben az Operatív Irányító Központ együttműködésével.
 
Az eltelt időszak tapasztalatai és a folyamatos monitoring alapján, az így rendelkezésre álló adatok kiértékelésével az érintett szolgáltatók által végzett tevékenységeket javítani, pontosítani kívánjuk. A tavalyi év felmérése során is nagy segítséget nyújtottak számunkra az Önök véleményei, és észrevételei, ezért ezúttal is szeretnénk kérni segítségüket a korábbiakhoz hasonlóan. A korábbi felmérés kapcsán jelzettekről tájékoztattuk a szolgáltatókat és a legproblémásabb területeken közös intézkedési terveket dolgoztunk ki a szolgáltatási szint javítása érdekében.
 
A melléklet kérdőív kitöltésével kérjük segítse, támogassa a folyamat és szolgáltatás értékelésünket, a kitöltés maximum 5 percet vesz igénybe:
 
Köszönöm együttműködését, a folyamat és szolgáltatással kapcsolatos értékelését, észrevételeit, javaslatait. 
 
Üdvözlettel,
 
Boros András
műszaki főigazgató
 
megbízásából
 
 
Operatív Irányító Központ
Helpdesk Csoport
Kategória: OIK, SE hírek, Szolgáltatások | A közvetlen link.