A Rendezvényszervezési Igazgatóság a Marketing és a Kommunikációs Főigazgatóság alá tartozó önálló szervezeti egység. Igazgatóságunk célja a Semmelweis Egyetem szellemiségét, értékét tükröző rendezvények magas színvonalú lebonyolításának biztosítása.

Legfontosabb feladataink:

  • az egyetem központi rendezvényeinek teljes körű szervezése, lebonyolítása
  • a „szalon-rendezvények” szervezése, lebonyolítása
  • az egyetemi szervezeti egységek önálló rendezvényeinek segítése
  • a központi rendezvényekhez kapcsolódó díjak, kitüntetések készíttetése

A Rendezvényszervezési Igazgatóság szervezi az egyetemi központi rendezvényeit: Tanévnyitó, Dies Academicus, 1956-os megemlékezés, 1848/49-es megemlékezés, Semmelweis Nap, Karácsonyi Tea, Doctor Honoris Causa, Educatio Oktatási Expo, valamint a Semmelweis Egyetem Bora, a Semmelweis Szalon, továbbá a Harmónia Orvosklub rendezvényeit. Az egyetemi oklevelekkel, díjakkal, kitüntetésekkel is az Igazgatóság munkatársai foglalkoznak.

Évente 80-90 olyan rendezvény van az egyetemen, melynek szervezésével, lebonyolításával kapcsolatos feladatok részét vagy egészét a Rendezvényszervezési Igazgatóság koordinálja, a rendezvényszervezési és rendezvénybiztosítási szabályzatához, a Szalon rendjéhez és más szenátusi határozatokhoz igazítva.

Rendezvényekkel kapcsolatos javaslatokat, észrevételeket a rendezveny@semmelweis.hu e-mail címen lehet tenni.

Szalonfoglalási felületünket az alábbi linken érheti el: Szalonfoglaló Rendszer