Tisztelt Munkatársak!

Az egyetemi szerződéskötési folyamatok átláthatóságának biztosítása és szerződéskötések folyamatának egyszerűsítése érdekében a Jogi és Igazgatási Főigazgatóság a feladat- és hatáskörébe tartozó mintaszerződések szerződéskötési folyamatát egy web alapú mintaszerződéskötési menedzsment rendszer felületre irányítja 2018. február 18-tól.

A bevezetést követően a Jogi és Igazgatási Főigazgatóság honlapján a Szerződéstár menüpont alatt található Mintaszerződés menedzsment menüpont kiválasztásával, vagy az alábbi hivatkozásra kattintva érheti el a rendszert:

Mintaszerződés menedzsment elérhetősége

A korábban használt mintaszerződések „word” változata (amelyek ide kattintva elérhetők) a továbbiakban nem lesznek használhatók szerződéskötésre, azonban továbbra is elérhetőek maradnak „Minta” vízjellel ellátva.

A Mintaszerződés menedzsment rendszerhez bármely szervezeti egység vezetője jogosult hozzáférést kérni munkatársai számára a saját, vagy beosztott szervezeti egysége vonatkozásában az (ide kattintva elérhető) űrlapban meghatározott módon.

A rendszerhasználathoz szükséges oktatási anyagok (ide kattintva elérhetők) letölthetők, valamint a rendszerhasználat elsajátításához személyes konzultációs lehetőséget is biztosítunk, amire az alábbi elérhetőségen tudnak a felhasználók jelentkezni.

Oktatásra jelentkezés

A Mintaszerződés menedzsment rendszerhez bármely szervezeti egység vezetője az (ide kattintva elérhető) jogosult hozzáférést kérni munkatársai számára az űrlapban meghatározott módon.

Technikai jellegű észrevételeit, kérdéseit az igazgatas@semmelweis-uni.hu elérhetőségen, vagy a 55408-as melléken teheti meg az Igazgatási és Iratkezelési Igazgatóság munkatársai számára.

Jogi és Igazgatási Főigazgatóság