Jelenleg az informatikai raktár készlet kimerült.

Átmenetileg a raktárkészlet feltöltésére nincs lehetőségünk.

Bővebb információ: http://semmelweis.hu/jogigfoig/2019/06/19/kkorl-7-2019-vi-19-szamu-kancellari-korlevel-a-digitalis-kormanyzati-ugynokseg-zartkoruen-mukodo-reszvenytarsasag-hataskorebe-tartozo-beszerzesekrol/


2018. október 1-től az Informatikai Igazgatóság az Egyetemen leggyakrabban igényelt eszközök könnyebb és gyorsabb beszerzése érdekében informatikai raktárat indított.  A raktári rendelésekhez nem szükséges BML kitöltése.

A RENDELÉS MENETE: 

1. Az aktuális raktárkészletről érdeklődni az itraktar@semmelweis-univ.hu címen lehet.

2. Amennyiben munkatársunk visszaigazolja a termék elérhetőségét, átkönyvelési kérelmet indítunk.

2.1. Az ellenérték beérkezését követően a kollégánk felveszi Önökkel a kapcsolatot.

2.2. A megrendelt termékek elszállításáról az igénylő szervezeti egység a saját igényei alapján gondoskodik. Az eszközöket vagy személyesen lehet átvenni a raktárban (1096 Budapest, Ernő u. 7.) vagy az egységeknek lehetőségük van az egyetem Szolgáltatási Igazgatóságának logisztikai szolgáltatását igénybe venni, melynek költsége az igénylő egységet terheli.

3. Amennyiben a termék aktuálisan nem elérhető, de a közeljövőben lesz raktárkészleten, igényét rögzítjük, és beérkezéskor értesítést küldünk a megadott e-mail címre.

Az Egyetem informatikai eszközök tekintetében a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) rendszerének használatára kötelezett intézmény, ezért adott márkájú eszközök nem rendelhetők, a beszerzések adott műszaki specifikáció alapján történnek.


A tervezetten raktáron tartott eszközök:

  • egér+billentyűzet páros (vezetékes és vezeték nélküli)
  • Windows 10 operációs rendszer
  • belső SSD  meghajtó
  • külső HDD meghajtó (1TB, 2TB)
  • II. típusú monitor (19,5″)
  • III. típusú monitor (23,5″)
  • Kontrolling asztali számítógép (nagyobb teljesítményű)
  • Kontrolling laptop (nagyobb teljesítményű)
  • különböző csatlakozók