A 250 éves Semmelweis Egyetem 2012, 2015, 2016, 2017 és 2018 után idén is elnyerte a Superbrand védjegyet, amit azoknak a márkáknak ítélnek oda, amelyek kiváló hírnevet szereztek a saját szakterületükön. A Superbrands Magyarország 21 tagú, független szakemberekből álló bizottságának döntése alapján immár hatodszor választották a legjobb minőséget képviselő márkák közé a Semmelweis Egyetemet. 

A nemzetközi Superbrand programot 24 éve indították el Nagy-Britanniában marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek azzal a céllal, hogy felhívják a figyelmet egyes kiemelkedő márkákra, valamint követendő példákat mutassanak. Magyarországon 2004 óta van jelen a program, így idén már tizenötödik alkalommal ítélték oda a díjakat. Az elismerésről többlépcsős folyamat végén – szakmai előszűrést, majd a fogyasztók körében végzett online kutatást követően – a több mint negyven tagú független szakemberekből álló bizottság dönt minden évben. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Az értékelési szempontok között szerepel egyebek mellett az adott márka tradíciója és reputációja, online és offline megjelenése.

Bódi Bernadett
Fotó (illusztráció): Kovács Attila – Semmelweis Egyetem

A cikket a Semmelweis Egyetem Kommunikációs és Rendezvényszervezési Igazgatósága tette közzé.