2018-ban is a legjobb minőséget képviselő magyar vonatkozású márkák közé választották a Semmelweis Egyetemet. A MagyarBrands program már kilencedik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket: kiváló fogyasztói, kiváló üzleti és innovatív márka kategóriában. A Semmelweis Egyetem 2017 után idén másodjára nyerte el az elismerést a kiváló fogyasztói márka kategóriában.

A MagyarBrands-díjas márkákhoz olyan márkaértékek kapcsolhatók, mint az ismertség, a kedveltség, az üzleti megbízhatóság vagy a társadalmi hasznosság. A MagyarBrands komplex díj, a fogyasztók és a szakértők több szempontú vizsgálata és egyöntetű értékítélete alapján kaphatja meg a jelölt. A pályázott és a szakértői javaslatok alapján bekerült márkáknak az alapfeltételeken túl (a márka Magyarországon született vagy az alapításában magyarok vettek részt) rendelkeznie kell az alábbi követelmények egyikével is: a márka magyar tulajdonban van, „gyártásának” helyszíne Magyarország, vagy magas identitás-pontszámot kap a bizottsági pontozás során. A kiváló fogyasztói márka kiválasztásánál figyelembe veszik még az identitást, a reputációt, a márkaépítést, a tradíciót, valamint az ismertséget és a kedveltséget.

Bódi Bernadett
Fotó: Kovács Attila – Semmelweis Egyetem 

A cikket a Semmelweis Egyetem Kommunikációs és Rendezvényszervezési Igazgatósága tette közzé.