Ismét „Superbrand” lett a Semmelweis Egyetem

Negyedszer választották a legjobb minőséget képviselő márkák közé a Semmelweis Egyetemet. A Superbrands Magyarország 21 tagú, független szakemberekből álló bizottságának döntése alapján a legrégebbi magyar orvosképző intézmény 2012, 2015 és 2016 után negyedik alkalommal nyerte el a Superbrand védjegyet, amit azoknak a márkáknak ítélnek oda, amelyek kiváló hírnevet szereztek a saját szakterületükön.

A nemzetközi Superbrand programot 21 éve indították el Nagy-Britanniában marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek azzal a céllal, hogy felhívják a figyelmet egyes kiemelkedő márkákra, valamint követendő példákat mutassanak. Magyarországon tizenkettedik alkalommal ítélték oda a díjakat. A Superbrands Magyarország a díj elnyeréséről szóló tájékoztatójában azt írja, hogy a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Az értkelési szempontok között szerepel egyebek mellett az adott márka tradíciója és reputációja, online és offline megjelenése.

KEE
Fotó: Kovács Attila, Semmelweis Egyetem

printNyomtatás ▲ Fel ◀ Vissza

A cikket a Semmelweis Egyetem Kommunikációs és Rendezvényszervezési Igazgatósága tette közzé.