K/4/2017. (V.2.) kancellári utasítás a K/3/2016. (XI.29.) számú, a (köz)beszerzési eljárásokhoz kapcsolódó, a beszerzési folyamat során kötelezően alkalmazandó formanyomtatványokról című kancellári utasítás módosításáról

Ikt.sz.: 27764-5/KSGFI/2017. 

                                                        K/4/2017. (V. 2.) számú

KANCELLÁRI UTASÍTÁS

A K/3/2016. (XI.29.) számú, a (köz)beszerzési eljárásokhoz kapcsolódó, a beszerzési folyamat során kötelezően alkalmazandó formanyomtatványokról című kancellári utasítás

módosításáról

  1. A Semmelweis Egyetem kancellárja az SZMSZ 3/A. § (12) bekezdésben foglalt feladatkörében eljárva K/3/2016. (XI.29.) számú kancellári utasítás 1. § „EGYSZERŰ BESZERZÉSEK FORMANYOMTATVÁNYAI” részét kiegészíti a következő rendelkezéssel:
  • „35. Ajánlattevői nyilatkozat”
  1. A Semmelweis Egyetem kancellárja az SZMSZ 3/A. § (12) bekezdésben foglalt feladatkörében eljárva elrendeli az alábbi formanyomtatványok bevezetését:
  • „36. Eljárások dokumentálása és szerződéskötés felelősségi rendje a Semmelweis Egyetemen”
  • „37.  BML fejadatok”
  • „38. SAP szerződésrögzítés képernyőkép”           
  1. A Semmelweis Egyetem kancellárja felhatalmazza a Beszerzési Igazgatót, hogy jogszabályváltozás miatt szükségessé váló esetben pontosítsa a formanyomtatványok tartalmát, és erről tájékoztatót tegyen közzé.
  2. A formanyomtatványok mindenkor hatályos verziója a Beszerzési Igazgatóság honlapján kerül közzétételre.
  3. Jelen utasítás az egységes szerkezetű szabályzat közzétételével végrehajtottá válik, ezért az egységes szerkezetű szabályzat közzétételét követő napon jelen módosító utasítás hatályát veszti.

Budapest, 2017. 05. 02.

Dr. Szász Károly
kancellár

Hatálybalépés napja: 2017. V. 4.

A K/4/2017. (V.2.) kancellári utasítás a K/3/2016. (XI.29.) számú, a (köz)beszerzési eljárásokhoz kapcsolódó, a beszerzési folyamat során kötelezően alkalmazandó formanyomtatványokról című kancellári utasítás módosításáról  pdf formátumban erre a linkre kattintva letölthető…