20130711-IMG_3390-elektronikus-ugyintezes-eloadas-webA Semmelweis Pályázati és Innovációs Központ szakmai előadást szervezett annak érdekében, hogy információt adjon az európai uniós keretprogramok pályázatainak adminisztratív előírásairól, kiemelten az elektronikus ügyintézés követelményeiről.

Dr. Molnár Mária Judit tudományos rektorhelyettes az előadás előtt egyebek mellett arról beszélt: fontosnak tartja, hogy az egyetemi egyetemi szervezeti egységek, kutatók, oktatók, hallgatók ismerjék ezt a pályázati elektronikus ügyintézését , majd megkérte Szitáné dr. Kazai Ágnest, hogy mutassa be a program előadóját.

20130711-IMG_3383-elektronikus-ugyintezes-eloadas-webSzitáné dr. Kazai Ágnes jelezte, az előadás a július 1-től működő Semmelweis Pályázati és Innovációs Központ első szakmai rendezvénye, amelyre Hegyiváriné Nagy Ágnest hívták meg előadónak. Hozzátette: az European Research Council Executive Agency munkatársával korábban ő maga is együtt dolgozott, és kiváló szakembernek tartja.

20130711-IMG_3403-elektronikus-ugyintezes-eloadas-webHegyváriné Nagy Ágnes elmondta Európai Bizottság, Kutatási-Innovációs Főigazgatóságnak jelenleg három portálja van, ahol információt terít: a http://cordis.europa.eu/, az http://erc.europa.eu/, illetve a Participant Portal. Ez utóbbit kifejezetten a részvevők számára hozták létre, aki felhívásokat keres, pályázatot szeretne beadni vagy azt menedzsel. A portál személyre szabott hozzáférést biztosít a feladatokhoz, a könnyű kezelhetőség érdekében. Hegyváriné Nagy Ágnes az előadásában részletesen ismertette a pályázatkezelés folyamatát, a portál működését, és prezentációjában bemutatta az egyes fázisokat is. A rendezvényen szó volt a 2014-2020 közötti időszakban megvalósuló, Horizont 2020 kutatási és innovációs keretprogram most körvonalazódó adminisztratív rendelkezéseiről is.

T-Sz.Sz.

A cikket a Semmelweis Egyetem Kommunikációs Igazgatósága tette közzé.